Bieżące informacje

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zostań policjantem – spotkanie informacyjne z tegorocznymi maturzystami z milickiego Technikum Leśnego

Data publikacji 26.03.2023

Uczniowie tegorocznych dwóch klas maturalnych z Technikum Leśnego w Miliczu wzięli udział w spotkaniu dotyczącym trwającego naboru do Policji. Do służby w granatowym mundurze zachęcał młodzież milicki policjant oraz inspektor ds. kadr i szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Miliczu.

Spotkanie odbyło się w szkolnej auli – wzięło w nim udział około 40 uczniów tegorocznych dwóch klas maturalnych z Technikum Leśnego w Miliczu wraz z nauczycielami. Spotkanie miało na celu propagowanie wśród młodzieży informacji o zasadach i unormowaniach prawnych związanych z przyjęciami do Policji. Zachęcając młodzież, aby po ukończeniu szkoły średniej zasilili szeregi Policji, wskazano tegorocznym maturzystom niezbędne informacje związane z aktualnie prowadzonym naborem do Policji.

Przypominamy, że szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji można uzyskać na stronie internetowej www.policja.pl a także osobiście w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Miliczu przy ul. Tadeusza Kościuszki 4 lub telefonicznie: nr tel. 47 87 212 09.

SŁUŻBĘ W POLICJI MOŻE PEŁNIĆ:

  • obywatel polski o nieposzlakowanej opinii;
  • który nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • korzystający w pełni z praw publicznych;
  • posiadający co najmniej średnie wykształcenie – nie jest wymagana matura;
  • posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować;
  • dający rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych.

Osoby zainteresowane podjęciem służby w Policji powinny osobiście złożyć dokumenty w Komendzie Powiatowej Policji w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • podanie o przyjęcie do służby w Policji;
  • wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B);
  • dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (kserokopie – oryginały dokumentów do wglądu);
  • kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby (oryginały dokumentów do wglądu), jeżeli wcześniej kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub służbie;
  • książeczka wojskowa, jeżeli kandydat do służby jest objęty ewidencją wojskową.

asp. szt. Łukasz Dutkowiak
Rzecznik Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu

Źródło: KPP w Miliczu
podinspektor Sławomir Waleński
tel. 507 135 830

 

Powrót na górę strony