Poprawa standardu infrastruktury bezpieczeństwa- etap II
Poprawa standardu infrastruktury bezpieczeństwa, jako element wzmocnienia potencjału turystycznego dolnego śląska - etap II
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu w dniu 16.03.2010 podpisała porozumienie o dofinansowanie projektu "Poprawa standardu infrastruktury bezpieczeństwa, jako element wzmocnienia potencjału turystycznego Dolnego Śląska - etap II" nr UDA-RPDS.06.05.00-02.024/09-00 w ramach Priorytetu nr 6 "Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura)" Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
Celem projektu jest zapewnienie bezpieczeństwa turystom poprzez zakup specjalistycznych pojazdów wspomagających pracę Policji w miejscowościach turystycznych na Dolnym Śląsku.
W ramach projektu zakupiono 6 oznakowanych samochodów terenowych, dla następujących jednostek:
- Komenda Miejska Policji Jelenia Góra - 2 auta - KP w Jeleniej Górze Cieplicach oraz KP w Szklarskiej Porębie;
- Komenda Powiatowa Policji Kamienna Góra - 2 auta - KPP w Kamiennej Górze oraz KP w Lubawce,
- Komenda Powiatowa Policji Kłodzko - 2 auta - KP w Nowej Rudzie oraz KP w Polanicy Zdrój.
W dniu 8 listopada 2010 r. odbyła się konferencja promująca i podsumowująca realizację projektu. Przedstawiono założeń projektu, jego główne produktów i rezultaty oraz poinformowano lokalną społeczności o otrzymanym wsparciu finansowym ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego.
Wartość projektu - 1 216 905,95 PLN
Dofinansowanie z EFRR - 767 640,97 PLN