PU-2380-079-015-078/2025/IM - OGŁOSZONE - Policja Dolnośląska

OGŁOSZONE

PU-2380-079-015-078/2025/IM

Termin składania ofert: 24.06.2025 r. godz. 09:00

CPV: CPV: 85100000-0 – Usługi ochrony zdrowia, 85121000-3 – Usługi medyczne

Wartość zamówienia: poniżej 750.000 euro

Wykonanie usług medycznych w postaci całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze-Kotlina Jeleniogórska.

Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie i postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej – Platforma) pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy lub poczty elektronicznej, adres: izabela.miczynska@wr.policja.gov.pl.

Link do postępowania dostępny jest na stronie platformazakupowa.pl – https://platformazakupowa.pl/transakcja/1126753 oraz stronie internetowej Zamawiającego, na której umieszczono postępowanie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw.

Ogłoszenie o zamówieniu oraz SWZ wraz z załącznikami zamieszczone zostały na platformazakupowa.pl – https://platformazakupowa.pl/transakcja/1126753

 Składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformazakupowa.pl –https://platformazakupowa.pl/transakcja/1126753

  lub pocztą elektroniczną, adres: izabela.miczynska@wr.policja.gov.pl.

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw, na stronie dotyczącej postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1126753

Powrót na górę strony