Pu-2380-085-051-094/2021/AB
Termin składania ofert: 11.10.2021 godz. 10:20
CPV: 34351100-3 – Opony do pojazdów silnikowych
Wartość zamówienia: powyżej 139.000 euro
Sukcesywne dostawy nowych opon zimowych do pojazdów służbowych garnizonu dolnośląskiego Policji
Wartość zamówienia: o wartości nieprzekraczającej 139 000 euro
Sukcesywne dostawy nowych opon zimowych do pojazdów służbowych garnizonu dolnośląskiego Policji
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie i postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy: platformazakupowa.pl lub poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl, chyba że w Ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) stwierdzono inaczej.
Link do postępowania dostępny jest na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/507966
oraz https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
Ogłoszenie o zamówieniu oraz SWZ z załącznikami zamieszczone zostały na: https://platformazakupowa.pl/transakcja/507966
Składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na https://platformazakupowa.pl/transakcja/507966 lub w przypadku zaistnienia ewentualnych przerw w świadczeniu e-usług, prac serwisowych lub problemów technicznych na platformazakupowa.pl na adres poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw na stronie dotyczącej postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/507966
Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są:
a) sprawy organizacyjne – Adam Balicki (Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP), telefon: 47 8713973
b) sprawy techniczne oraz związane z realizacją umowy – Mariusz Markowski (Wydział Transportu KWP we Wrocławiu), telefon 47 871 3839.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w DUUE pod nr 2021/S 178-463104 z dnia 14/09/2021 r. przekazane w dniu 09/09/2021 r.