PU-2380-197-029-163/2020/MR
Termin składania ofert: 29.01.2021 r. godz. 10.00
CPV: 50100000-9
Wartość zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług napraw powypadkowych pojazdów służbowych garnizonu dolnośląskiego Policji.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie i postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy: platformazakupowa.pl lub poczty elektronicznej: malgorzata.rosolowicz@wr.policja.gov.pl chyba że w Ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) stwierdzono inaczej.
Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/410435 ( oraz Profilu Nabywcy zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw.
Ogłoszenie o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami zamiene zostały na
https://platformazakupowa.pl/transakcja/410435
Składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego
na https://platformazakupowa.pl/transakcja/410435
lub pocztą elektroniczną na adres: malgorzata.rosolowicz@wr.policja.gov.pl .
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw na stronie
postępowania: na https://platformazakupowa.pl/transakcja/410435