PUZ-2380-024-002-025/2022/KD
Termin składania ofert: 25.03.2022 r. godz. 09:00
CPV: 71221000-3, 71320000-7, 45216000-4, 45111300-1
Wartość zamówienia: poniżej 140000 euro
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów wewnętrznych w Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu.
Termin składania ofert: 25.03.2022 r. godz.09:00
CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych, 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45216000-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych, 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe.
Wartość zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów wewnętrznych w Komendzie Powiatowej Policji w Lubaniu.
Klatka schodowa w budynku administracyjnym Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu została wyłączona z użytkowania w październiku 2021 r. na skutek pęknięcia poprzecznego otuliny betonowej zbrojenia dolnego biegu schodowego między 4 a 5 stopniem. Stropy prawdopodobnie typu Kleina. Zainstalowano wskaźnik rozwarcia rys. Zaobserwowano podobne pęknięcie na kolejnym biegu.
Zakres prac obejmuje: wykonanie ekspertyzy mającej na celu określenie przyczyn powstania uszkodzenia, opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, wykonanie remontu dwóch biegów schodowych lub ich wymianę, odtworzenie okładzin ściennych, zabezpieczenie pomieszczeń, stolarki okiennej, posadzek, utylizacja odpadów.
Budynek objęty ochroną konserwatorską Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Parametry charakteryzujące nieruchomość.
- działka nr 19, obręb 3 Lubań, rok budowy ok. 1900.
- powierzchnia terenu 3135,00 m2
- powierzchnia użytkowa 2390,00 m2
- kubatura 9572,00 m3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ –Program Funkcjonalno-Użytkowy.
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej wykonawców. Wizja lokalna może być dokonana po uzgodnieniu terminu z osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami (rozdział V SWZ pkt. IV).
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie i postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy: platformazakupowa.pl lub poczty elektronicznej: katarzyna.dusza@wr.policja.gov.pl chyba że w Ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) stwierdzono inaczej.
Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/584457
oraz Profilu Nabywcy zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw.
Ogłoszenie o zamówieniu oraz SWZ z załącznikami zamieszczone zostały na https://platformazakupowa.pl/transakcja/584457
Składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na https://platformazakupowa.pl/transakcja/584457 lub pocztą elektroniczną na adres: katarzyna.dusza@wr.policja.gov.pl
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw na stronie dotyczącej postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/584457
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane do publikacji na: Platforma e-Zamówienia dnia 10.03.2022 r. pod nr 2022/BZP 00082129/01.